جیمی کرگر: محمد صلاح «بهترین بازیکن جهان» است

صلاح در تساوی نفس‌گیر ۲-۲ لیورپول با منچسترسیتی در ورزشگاه آنفیلد، یک گل انفرادی خیره‌کننده به ثمر رساند

محمد صلاح در فصل جاری برای باشگاه خود هشت گل زده و همچنین به باشگاه ۱۰۰تایی‌های لیگ برتر پیوسته است - Paul ELLIS / POOL / AFP

جیمی کرگر، مدافع سابق لیورپول گفته است که محمد صلاح در فرم فعلی نه تنها بهترین بازیکن لیگ برتر بریتانیا که بهترین بازیکن فوتبال جهان است.

صلاح در تساوی نفس‌گیر ۲-۲ لیورپول با منچسترسیتی در ورزشگاه آنفیلد، یک گل انفرادی خیره‌کننده به ثمر رساند و پای سادیو مانه را هم به گل باز کرد.

این مهاجم تاکنون در فصل جاری برای باشگاه خود هشت گل زده و همچنین به باشگاه ۱۰۰تایی‌های لیگ برتر پیوسته است.

کرگر به اسکای اسپورتس گفت: «به نظرم در جهان و همینطور در لیگ قهرمانان اروپا در چند هفته گذشته، هیچ کس بهتر از او بازی نمی‌کند.»

او ادامه داد: «رکورد او در فصل جاری واقعا خیره‌کننده بود. اصلا نمی‌توان در آنچه او در لیورپول می‌کند، تردید کرد، اما در حال حاضر او در روی‌فرم‌ترین حالتی است که من تا حالا دیده‌ام.»

کرگر افزود: «شاید کسی از نظرم افتاده باشد ولی او بی‌شک بازیکنی درجه اول در عرصه جهانی است. او یکی از بهترین بازیکنانی است که تاکنون برای لیورپول بازی کرده است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

لیورپول در چند روز گذشته راجر هانت، یکی از بهترین گلزنان تاریخ باشگاه را از دست داد. مو صلاح هم یکی از آن‌ها است؛ در صدر و کنار ایان راش و راجر هانت.

«صلاح در ترکیب ۱۱ بازیکن برتر تاریخ لیورپول قرار خواهد داشت. وقتی به چند تن از بازیکنان این جمع فکر می‌کنیم، به نظرم در این باره هیچ تردیدی نیست.»

قرارداد صلاح در پایان فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ تمام می‌شود و کرگر از باشگاه خواست با قرارداد طولانی‌مدتی جدید، حضور این بازیکن ۲۹ ساله را تضمین کند؛ درست همان کاری که امسال برای بازیکنان قدیمی‌تر از جمله ویرجیل فن دایک و جوردن هندرسون انجام داد.

او گفت: «در حال حاضر او مانند هر کس دیگری در فوتبال اروپا بازی می‌کند. لیورپول نمی‌تواند اجازه دهد این وضعیت به طول انجامد و خطر از دست دادن مو صلاح را به جان بخرد. این مردی است که خیلی خود را آماده نگه می‌دارد. نمی‌گویم او مثل کریستیانو رونالدو تا سن ۳۶ سالگی به صدر جدول گلزنان خواهد رسید اما فکر می‌کنم او با ورود به دهه ۳۰ سالگی هنوز او چیزهای زیادی در خود دارد.»

او ادامه داد: «خیلی ضروری است که او در اوج خود هنوز با پیراهن قرمز لیورپول بازی کند.»

© The Independent

بیشتر از فوتبال